Oct 24, 2012

2 HARI SEBELUM CUTI RAYA AIDIL ADHA.

tika sunyi menyapa rentak jari menari laju dengan taipan pantas.
^_^

kalau nak jadi wanita yang kuat perlukan kalsium yang cukup.
macam tu lah kehidupan kita, sangat memerlukan redha Allah, restu ibu bapa, doa teman sepejuangan.

terima kasih untuk semua.

ouh hati berada di rumah, namun jasad di k.l
bermula kerja seperti biasa hari ini.
dengan pergi dan pulang hanya berjalan kaki.
penat? agak jugak la.
tapi bila dah selalu jadi kurang penat.
dalam 25 minit. wahhh.
betul2 boleh turun berat badan ni.

macam kebiasaannya.
pagi-pagi akan key in data.
then jumpa user.
user dalam mindef.
tak kira tentera atau awam.

sejak dua menjak ni asyik dok dengar ore ngoyat kelate.
gomo kelate gomo.
ouh. patut la sebab kelantan dah menang.
Alhamdulilah.
menang dan kalah adat permainan.
atm & kelantan.
:)

saya pilih?
malaysia.
hee.

doakan perjalanan kami pergi dan pulang dipermudahkan.
InshaAllah. Amiin.

tinggalkan post kali ini dengan gambar semasa bercuti di kelantan. sampai jugak kelantan. sambung di post lain. nanti kita cerita tentang kelantan pulak yer. inshaAllah. jumpa lagi. selawat. assalammualaikum. :)

2 comments:

twinkle twinkle said...

becuti di kelate ke?huhu

sy sokong kelate :D haha,

Cik Cahaya Kasih Ilahi said...

ha a bercuti di kelate. hee.

kelate?

gomo kelate gomo. :)