Jun 8, 2012

senyuman PELANGI SENJA

بسم الله الرحمن الرحيم


Lirik lagu Pelangi Senja- Stacy
Ku bermimpi engkau kembali

Wajah tenang kau berkata
Sayang aku cinta

Namun kita takkan bersama

Dikau pergi takkan kembali
Sesal ku kecewa

Wahai sang pelangi indah

Muncul seketika sayang tak ku lihat
Kini tiada ohhhh

Ku terjaga

Dari mimpi lena
Sedang pipi di basahi
Tangis ku sendiri

Merintih perasaan ini

Tiada kata mampu di ungkap
Tiada yang mengerti

Wahai sang pelangi indah

Muncul seketika
Sayang tak ku lihat
Kini tiada ohhh

Jika mampu ku kembali

Mengunlangi masa
Pasti ku tunaikan permintaan terakhir

Kini hanya tinggal kenangan

Hanya waktu menentukan
Kita kan bersama



buat masa ini suka lagu ini, jujur rindu bulan saya sangat, hurm, maafkan saya,
nampak saya macam tak ada perasaan kan?
pandai tak saya sembunyikan?
apa2 pun semoga Allah permudahkan segala urusan awak.
senyum selalu.


Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan (Hasan al Basri)

[saya tak sempurna, 
sangat-sangat tak sempurna,
 tak perlu jatuhkan semangat saya, 
awak sebenarnya perlu ajar saya untuk berubah, 
bukan menunding jari, 
maaf atas khilaf saya,]

1 comment:

Anonymous said...

Si pemilik blog ini hanya perlu tahu sesuatu..

sekiranya si dia telah memberikan segala nasihat, teguran, dan tunjuk ajar, bersyukurlah..

hanya terpulang pada si pemilik blog. samada ingin berubah, ataupun tidak.

dan sekiranya si dia mendapati bahawa segala usahanya hanya sia-sia, pastinya dia akan berputus asa lalu melepaskan...

renung-renungkan.