Jun 5, 2012

MAAFAM

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang 
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
 
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
 
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat Teringat saat kau masih ada di sini 
Temaniku sepanjang hari
 
Bila kau pergi jauh ingatlah aku
 
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
 
Bila kau rindu aku panggil namaku
 
Ku datang menemuimu
 
Peluk erat jasadku jangan lepaskan
 
Tetaplah kau di sini arungi malam
 
Karena hanya dirimu belahan jiwa
 

Pelengkapku di dunia
.

Lagu kegemaran budak bilik E3 2/2011
Sampai sanggup tulis lirik atas kertas.
Moga ukhuwah yang terjalin ini akan berkekalan.
Jujur, sayu bila nak habis belajar dah. huk3. ~_~
Rindu nak habiskan masa bersama.
^^
Farah Aisyah
Norazidah
Meera
Missriah
Aisyah Nor
Nur Azlin

meera,miss,farah,aisyah,azidah,azlin.
selepas transformasi.

MAAFAM
MEERA, AZLIN, AZIDAH, FARAH, AISYAH, MISS

salamesrabadikhlaselamanya

Ukhuwah Fillah Abadan Abada

No comments: