Jun 29, 2011

: (



baby sedang sedih, i need a shoulder.

saya tahu saya bukan dari universiti ternama, saya hanya pelajar ILP sahaja, tapi itu bukan bermakna kamu boleh merendahkan saya, saya sedar diri, syukran untuk kata-kata itu. dan tahniah kerana kamu masuk universiti. walaupun dah lama masuk dan sedang belajar di sana, saya sentiasa doakan kamu akan cermerlang dunia akhirat. saya tahu saya hina, tak bijak, tapi tak mengapa. masih ada lagi sahabat saya yang lain akan mendokong saya. insyAlllah.

sahabat ilp saya bagi mesej tapi mesej ni dah lama, tapi saya tetap simpan sebab bila saya sedih, saya akan baca mesej dia berulang kali. Syukran SAHABAT.

jangan risau dan jangan sesekali kalah pada takdir, kat mana sekali pun kita dihantar untuk mencari ilmu dan belajar, jangan risau pada kegagalan, kejayaan itu ALLAH.S.WT. dah tetapkan untuk kita, cuma kita just pilih nak putus asa atau tidak, insyaAllah berjaya, pedulikan apa yang orang cakap pada kita kat luar sana tu, kelebihan kita ALLAH.S.WT. saja yang tahu dan taraf kita kat mana. jangan risau.

nota memori : jangan sedih ye dear, [i miss you]

No comments: