Nov 1, 2010

SEMALAM


gambaruntukkaliinitiadaunsurmerahjambu

: )

sejuk mata memandang,sejuk lagi hati ini,apa nak tulis sebenarnya ea?semalam pergi giant nilai.seronok sangat tapi sangat memalukan sebab kurang pengetahuan mengenai gambar di atas.riuh kat tempat sayur semalam.mak apa ni?kenapa mahal sangat?kecil yer sayur ni.ni apakado yer mak?hee.kesian mak kena tanya banyak.last2 mak jawab ish apa la kau ni baby.maaf mak.teruja nak tahu benda2 ni.sebab tak tahan telinga ini.: )

kesimpulannya lepas ni nk xnk kena jugak belajar memasak.kena tahu segala2nya.sebab suatu hari nanti baby nk jdi isteri orang.dah xboleh harap kt mak je.wee~lebih 10 orang tanya tahu masak ke x.dengan tersipu2 nya jwb kurang mahir dengan senyuman pahit.ciss.dh thu lgi nk tnya ker?adoyai.takpe2.sabar2.

balik rumah.msk kerang dan stik!oyeah2.suka.baby sangat rajin tolong.tolong tengok jer.hee.tapi ada sedikit pertolongan bagi semalam.kira semalam semua orang bergotong-royong bersama.tengah hari dah la xmakan.sebab eletrik xde.dugaan.

saya nur azlin binti sudin berazam untuk belajar memasak selepas ini.

kawan-kawan semua.tolong doakan saya yer.

doa kalian sangat berguna untuk saya yang cuma insan kerdil sahaja.

:)

3 comments:

along said...

salam..hurm..
alin kena belaja masak ni..:)
next time along tanya..make sure jawab ngan senyuman yg berseri2..

Cik Cahaya Kasih Ilahi said...

salam.
erk.
alin cuba sedaya upaya yer along.
hee.
^__^

Anonymous said...

:) blaja sikit2.. lama2 jadi bukit...