May 11, 2010

DUGAAN..



bismillahirrahmanirrahim..


Assalamu'alaykum wbt..
Salam ukhuwwah wa mahabbah buat sahabat smua..
Bertemu kerna Allah kita jua di sini..
subhanallah..maha suci ALLAH..
terlalu banyak dosa yang hamba lakukan..
terima taubatku ya ALLAH..Allahuakbar..
selamat beribadat dan bermuhasabah sahabat2..
yang baik itu segalanya dr ALLAH..
dan yg buruk itu dari diri ana sndiri..
salam mawaddah..




Dunia memang meletihkan.Tapi setiap hari tetap dilalui dengan senyuman
kerana dugaan memerlukan hati yang positif agar kehidupan itu tidak
menjadi sesuatu yang sia-sia.Semoga lelah,rindu dan langkah ini menjadi
bukti kasih di hadapan Pencipta nanti..

Ya ALLAH, Jika inilah dugaan yang aku kena lalui, aku lebih rela
melaluinya agar aku lebih dekat dengan MU Ya ALLAH, daripada aku tidak
laluinya dan aku semakin jauh dari Hidayah MU. Berikanlah kekuatan
untuk aku menempuhi dugaan dariMU. Sesungguhnya ALLAH swt lebih maha
mengetahui mana yang terbaik untukku..

semoga diri ini kuat melihat kamu bahagia.. :)

No comments: