Jan 15, 2010

TAG DARI HARISHAH ABDUL HALIM

bismillahirrahmanirrahim...
Assalamu'alaykum wbt..
Salam ukhuwwah wa mahabbah buat sahabat smua..
Bertemu kerna Allah kita jua di sini..
subhanallah..maha suci ALLAH..
terlalu banyak dosa yang hamba lakukan..
terima taubatku ya ALLAH..Allahuakbar..
selamat beribadat dan bermuhasabah sahabat2..
yang baik itu segalanya dr ALLAH..
dan yg buruk itu dari diri ana sndiri..
salam mawaddah...

1. adakah anda rasa anda HOT?

Ya Allah..macam mana la ana nak jawab ni..ana rasa badan ana sihat,alhamdulilah ana sihat..tapi cuma masa kat sekolah tadi badan panas2 sebab nak demam..dah la tak makan..sebab hari ni giliran ana dan 2 orang sahabat ana bertugas di perpustakaan..

2. upload gambar kegemaran kamu.

BingkisanTautanHatiCikCahayaKasihIlahi

3. cerita pasal gambar.
corak dalam gambar ini membawa erti yang begitu bermakna bagi diri ana..kerana seperti hari2 yang akan ana lalui dan hari2 yang telah ana lalui..pelbagai rasa yang ana alami..semoga Allah kuatkan hati ana untuk menjalani hidup ini..

4.bila kali terakhir makan pizza?
2 minggu lepas..mak dan abah beli bila balik dari hospital~

5. lagu terakhir yang anda dengar.
lagu terakhir yang ana dengar lagu yuna[Cinta Sempurna]dalam banyak2 lirik lagu ini..ana paling suka part ini..
Aku manusia lemah selalu terjatuh
Berbeda aku dari mu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada aku kekurangan
Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan



6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
balas komen2 kat facebook dan mesej dengan dia!syukran kepada dia kerana selalu dengar luahan hati ana..mintak maap kepada dia sebab selalu kasar dengan ye..tapi yang paling penting..alin mintak maap sebab pernah baling kasut..belajar kat sana elok2!lau dah jauh tu jangan lupa family n ana..*heee~*

7. selain nama sendiri, apa panggilan yg orang guna untuk panggil kamu?
family : baby/alin..
kawan : az,alin,pendek,minah merah jambu..
[cik cahaya kasih ilahi]

8. tag lagi 6 orang.
1.keluarga dan raku-raku
2.mira
3.miza
4.iffa
5.tina
6.syahiirah


9. siapakah gerangan no 1 pada anda?
*keluarga dan raku-raku*
segala2nya bagi ana..bila ana gembira sedih..selalu ada..apa2 pun terima kasih untuk segala-galanya..syukran jadi body guard alin au!hee..terima kasih for all present n everthing..apa2 pn syukran jazilan sebab ye merealisasikan impian ana untuk warna merah jambu!
MEREKA adalah segala2nya~
i love u all!
:)


10. kata sesuatu untuk org no 5.
tina
sayang..alin nk sangat tina kuat dalam menghadapi semua ini yer syg..alin syg tina..lau ada masalah jangan simpan2 luahkan segala2nya ok syg?!:)

11. no 3 ada hubungan apa dgn anda?
miza
hubungan sedara seislam..kami sahabat dunia akhirat..insya-Allah..ameen..sayang dia ni..nak sangat jumpa..syukran..

12. bagaimana pula no 4?
iffa
beliau seorang yang tidak mudah mengalah..banyak memberi nasihat..syukran..tak mudah lupa kawan!syg iffa!

13. pesanan kepada org no 6.
syahiirah
sayang!alin nk syahiirah thu yang alin sayang syahiirah sangat2!walaupun tak pernah jumpa..harap syahiirah gembira selalu yer syg!jangan terlalu sedih yah!semua sentiasa di sisi!:)

14. kelebihan pada no 2?
mira
seorang yang bijak berkarya!yah bijak sangat..dah pernah berjumpa..tapi rasa nak jumpa lagi dan luahan segala2nya,,semoga berjaya dalam semuanya~


to HARISHAH ABDUL HALIM:
walaupun akk xpernah jumpa adik..tapi akk harap sangat nanti akk akn dapat jumpa adik..
semoga adik selalu kuat dan tabah yah Sayang!
:)
i love u dear~

Kepada sesiapa pengunjung blog ana ini, jikalau mahu mengambil tag ini. Silalah ambil ..

2 comments:

nikqistienna said...

assalamualaikum. alin mekasih bebanyak ye. insyaAllah. apa2 masalah, tina mintak pendapat alin ya, tina nak minta tolong dr Allah, tp tina malu sangat. tina dh banyak sangat buat dosa :(

Cik Cahaya Kasih Ilahi said...

waalaikumusalam..affuan..
insya-Allah alin akn bntu tina sedaya y mampu..tina..alin pn sm mcm tina..lau tina bc blog ni..tina akn knl sp alin..:)