Jan 14, 2010

KASUT

~kasut ini masih suci lagi~
dalam erti kata lain..kasut ini belum pernah dibaling lagi..

bismillahirrahmanirrahim...
Assalamu'alaykum wbt..
Salam ukhuwwah wa mahabbah buat sahabat smua..
Bertemu kerna Allah kita jua di sini..
subhanallah..maha suci ALLAH..
terlalu banyak dosa yang hamba lakukan..
terima taubatku ya ALLAH..Allahuakbar..
selamat beribadat dan bermuhasabah sahabat2..
yang baik itu segalanya dr ALLAH..
dan yg buruk itu dari diri ana sndiri..
salam mawaddah...

keadaan kelas PSSA riuh rendah sebab ana salah salin soalan..

cikgu haslina tanya...haa..awak kenapa tak datang?
hijre lak yang jawab..
PONTENG la 2..

uits..kenapa lah tiba terasa ringan jer tangan ni campak kasut kat kau hijre..
jujur aku cakap yang masa tu aku dah buka tali kasut aku..
tunggu nak terbangkan kat kau saja..

tapi pikiran ini masih waras lagi..

ana segera bangun..
tiba-tiba cakap..
uits..apa kau ingat aku senang2 nak ponteng ker haa weyh!!!
asal?kau nak cari pasal dengan aku?!

maaf weyh sebab aku berkasar..
tapi aku tak ada niat..

dan pada kamu!
insan yang selalu membuatkan diri ini rimas semasa di dalam kelas..
tolong jaga mata anda!
sebelum ana jaga mata anda dengan kasut ana!
syukran~

2 comments:

harishah halim said...

kt lg suka akk tulis mcm ni
tulis dr hati
sempoi saja~

Cik Cahaya Kasih Ilahi said...

salam..syukran isha..hee..:)